Söndagen... & måndagen...

Gårdagen blev lugn som gatan, skönt det :)
Syster och jag kollade på Sex and the city, så sjukt bra! :) Snart har vi tagit oss igenom boxen vilket är ett antal timmar ;)
Vid 18 kom Pontus hem från repet och då åkte vi över till Bubba för middag och myskväll :) Grymt god middag dessutom, bestående av oxfilé och potatisgratäng! Grymt gott! Tack!
Hann kolla på två filmer, jag somnade dock till den andra och vaknade så jag hann se slutet, haha!

Ikväll ska jag möta upp Tessan, Emma och Anita runt 17 för att bege oss till Manpowers biokväll :) Sen blir det middag och/eller ett glas efter det. Underbart!

/Dessan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Kul o se dej i lördags =)

Men nej jag ska inte på MPs filmkväll, orka inte :P

ha de bra!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback