Som vanligt var det alldeles fantastiskt!

Det är helt galet hur ni förgyller mitt liv!

Mötte som sagt upp Emma, Tessan och Anita runt fem. Vid halv sex stod vi utanför Rio som vi fått information om. Blev lite oroliga när det i stort sett bara var vi och Mats som verkade vara där. Men det kom fler och fler :) Så det var bara att kliva in, välja läsk och sen haffa en stor popcorn som stod uppställda i biosalongen :) Filmen var riktigt bra så se den! :)
What happens in Vegas

Efter bion gick Emma, Tessan, Sofia och jag till Grappa för att äta middag. Tessan och Dessan (haha) beställde in varsin pizza med kräftstjärtar och räkor och ruccolasallad: Grymt god! Emma beställde in en ceasarsallad som även den såg grymt god ut! Sofia var mest med som sällskap, vilket var jättetrevligt :)
    Blev inte så sent, gick från Grappa runt 21.00 eftersom alla (utom jag ;)) skulle upp tidigt imorgon. Emma och jag stod dock ute i en timme och pratade innan vi skiljdes åt. Den timmen flög iväg vill jag lova!  Jag vet att du vet det här gumman: men jag finns här för dig alltid! Jag finns tillgänglig dygnet runt! Jag stöttar dig i vått och torrt! Du är du och du - och du är underbar!



Fick följande sms av Tessan som värmde otroligt mycket!!!

"Tack gumman för ännu en underbar kväll. Trivs så himla bra i ditt sällskap och ja har alltid lika kul :) Massa kramar "

Tack gumman! Jag är så jäkla glad att jag har dig! Sjukt hur nära man kan komma en människa på bara några veckor!
Tessan & Dessan


Ni får mig att sväva på moln!

Kommentarer
Postat av: emma

vad finns det för ord kvar? du är ju bara helt underbar! älskar dig gumman!

Postat av: alexandra

Va roligt att du rekommenderar den filmen, jag vann EN biljett till den igår. Brukar man inte vinna TVÅ biljetter? Haha. Men då ska jag se den iaf :).

2008-05-20 @ 09:09:00
URL: http://laxdjevel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad härligt att känna så! Jag skulle också vilja ha den känslan..

2008-05-20 @ 09:33:29
URL: http://sandramalmstrom.blogg.se/
Postat av: Therese

Ohh gumman va gullig du är!!

O imorgon blir de repris :)

(Snacka om o spärra upp ögonen, haha!! bara för att vi såg trötta ut på kortet innan behövde ja ju inte spärra upp dom så där mycket :) )

Puss o kram

2008-05-20 @ 18:17:51
URL: http://theresan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback