Se vad en oplanerad kväll kan göra

Igår var en minst sagt innehållsrik dag - men ändå inte...

Tog tåget 7.55 till Stockholm för att jobba på Åhléns City 10 - 18 för NIVEA. Det är sjukt hur snabbt tiden går när man jobbar där, haha! Det händer något hela tiden och det är det jag gillar med att jobba där :) Aldrig en lugn stund - vilket passar mig perfekt! Tejpade hundratals mascaror och läppglans eftersom NIVEA är grymt dåliga på att se till att "säkra" sina produkter. Sprang en sväng på stan på lunchen och det var galet mycket folk överallt med tanke på att många fik lön igår, puh! Letade efter ett par svarta chinos som jag vet är slutsålda i stort sett överallt. MEN! Då tåget gick 18.50 från Stockholm hade jag lite tid efter jag slutade jobbet också så jag sprang in på H&M och letade och där hittade jag ett par! Ett par kvar... - i min storlek! Hur ofta händer det!? ;)

På tåget hem ringde syster och sa att vi, Pontus och Söderholm skulle över till Bubba och sen kanske en sväng till Nybron/Vainot. Cyklade hem snabbt som tusan där Maria och Ida satt och förfestade, haha! :) De skulle på RAW senare och kolla på Timo Räisänen. Duschade och fixade mig och drog på mig mina nya fina chinos och mitt svarta linne som finns bild på längre ner på sidan och sen över till Bubba och de andra. Herregud! Jag hade planerat in en lugn kväll - trött och jävlig - men! Tre stora fisherman´s friends shots var som Söderholm, Bubba och jag drog i oss. Lite vin för min del och öl för deras del på det var vi rejält runda under fötterna - även Pontus å Mia, haha! Så runt midnatt tog vi en taxi ner till Nybron/Vainot där baren blev prio nr 1 för oss alla, haha! Bubba bjöd syster och mig på världens största och godaste drink, namn syster? Sen ner i Pattes källare och satte oss där, sen fick jag spring i benen och drog med Bubba upp på dansgolvet och där dansades det sen resten av kvällen, senare kom även Söderholm, Mia å Ponte upp, dock kanske de inte riktigt hade vårt  danshumör men det var underbart!
Under kvällen träffade jag även på följande; Sandra & Lina, Carro, Erikas brorsa, Kent Briby och säkert fler haha!
Vid stängning blev det kebabhuset där vi träffade på två killar som jag fattade var kompis till.... Bubba? Ingen aning! Han skulle visst på svensexa idag så han tyckte att vi skulle spela in nåt... Han rabblade upp manus bakom kameran och jag inför kameran - men det manuset behåller vi för oss själva, Mia sa du nåt? Haha!
Efter kebabhuset blev det "efterfest" hos Bubba. Pontus intog golvet och Mia,John och jag intog soffan, kan säga att det inte dröjde länge förrän Ponte å John sov.... haha! Slirade hem runt halv fyra och väckte vännerna som sov i vardagsrummet mohahahahaha!

Idag blev en sväng på stan och senare hem till mamma och pappa och grillade med föräldrar å syskon m. resp. å syskonbarn, underbart!

En riktigt galen kväll!!!


Pontus och Söderholm


Syster och Martina
(Spana in stl på drinken)


Lycklig lycklig lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback