Planering för veckan...Onsdag - söndag

Måndag och tisdag är jag ledig som det ser ut just nu men hoppas som alltid på ett sms från Manpower angående H&M-lagret - INTE BERENDSEN!

Onsdag: GE Demo för NIVEA på Kicks på stan 11-18
Torsdag: GE Demo för NIVEA på Kicks på stan 11-18
Fredag: Jobba på Kicks på Tuna Park 12 - 19.45 - på Kicks för Kicks - INTE GE Demo! Weeeee!!!
Lördag: Jobba på Kicks på Tuna 12-16, fest på kvällen!
Söndag: Förutspår att söndagen kommer bli en klassisk "dagen efter" dag, haha!

Kommentarer
Postat av: Erika

Följ med ut på fredag! Ska till Eskilstuna då! :)

2008-05-25 @ 17:17:07
Postat av: emma

sötaste! jag kommer hem senare ikväll ju! och imorgon har vi deeejt! =D

Postat av: Marie

du jobbar mycket för GE Demo har jag märkt, tycker du att det är roligt? jag har inte demat för dom på jättelänge nu, bara varit med och sminkat under centrumturnén. men nu ska jag dema onsdag och torsdag och jag har ångest så det står härliga till.... usch :(

2008-05-26 @ 09:51:18
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback