Konsten att uppskatta det man har

Idag har varit en sån dag då jag bara har varit glad och skrattat hela dagen. En dag då jag inte kan känna mig annat än...Lycklig.

Elin och jag vaknade runt 11 och konstaterade ganska snart att solen sken och vi var tvungna att gå till parken. Så jag frågade Therese om hon ville följa med vilket hon ville :) Fixade picknickmat som idag bestod av kyckling, potatissallad, morötter och dip, kakor, chips och Therese vindruvor :) Lovely!

(Om blogg.se kunde vara som det borde så kunde jag ha bjudit på bilder på picknicken men så verkar det inte bli.)

Runt 16 försvann solen bakom en massa moln så vi gick hem till mig en sväng :) Elin var tyvärr tvungen att dra sig hemåt vid 17 men Therese och jag satt kvar och höll nästintill att somna framför tv:n, haha. Så vi bestämde oss för att cykla hem till henne och äta middag och kolla på tv (Viktigast! Grey´s anatomy 21.00) Haha! Det blev grymt god mat hon bjöd på :) Förrätt, varmrätt och efterrätt Underbart!
Kom hem för ca en timme sen.

Underbara dag!


Kommentarer
Postat av: emma

vilken underbar dag du verkar ha haft gumman! jag är så glad att du omges av så bra människor! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback