Jag älskar när det dyker upp oplanerade saker!

Idag har varit en hemmadag av det ovanliga slaget.

Gick upp runt halv tolv, fortfarande sjukt trött men tänkte att jag skulle få ut lite av dagen i alla fall. Sen jag gick upp har jag dammat, strukit och satt upp nya gardiner, fixat med blommor, fixat med tyget på väggen (bjuder på smakprov imorgon), satt upp draperi in till garderoben, bakat, dammsugit, handlat, lagat middag till 6 pers. (plus 2 matlådor) 
Vilken dag! Men nu är det städat och fint i alla fall, haha!

När jag var klar med allt (förutom middagen) visste jag inte vad jag skulle göra så jag ringde Elin och bjöd över henne och Tobbe på middag. Massa trevligt! Pontus åt med oss också. Syster kom hem runt 17 från jobbet och trodde hon blivit magsjuk men antagligen hade hon ätit nåt dåligt på lunchen på jobbet så efter lite vila kom hon ner och gjorde oss sällskap :) Sen kom även Söderholm över och käkade han också :) Sen blev det fika med nybakta mockarutor :)
Vi är grymma på att hålla söndagsångesten på långt avstånd när vi är tillsammans, haha!

Oplanerat och underbart!
TACK!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej svej, hur menar du då? Jag har ansökt om FA-skatt, dvs att jag kan vara anställd OCH driva eget :)

Postat av: Marie

hehe okej.. :)

hur gör du för att ta dig igenom ett nivea-pass lite lättare? några bra tips... för som sagt usch vad tråkigt det är :(

2008-05-26 @ 12:46:07
URL: http://jaghetermarie.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Kunde du sov efter att ha en naken karl i sovrummet?? ^^

2008-05-26 @ 13:12:41
URL: http://lildevil.blogg.se/
Postat av: mam

vad fin du blev i håret.men var har du fått tag på bilden.älskar dig jättemycket.kram mam pap.

2008-05-27 @ 22:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback