Enklare köksrenovering

Kom på igår kväll att de otroligt fula tapeterna i köket nu äntligen ska väck!!! Men för att göra det enkelt bestämde jag mig för att köpa färg för att måla direkt på tapeten.
Så när syster slutade jobbet idag vid ett, åkte vi ut till Rusta och köpte vit färg och roller och penslar och allt jag kunde tänkas behöva.
På ca 3 timmar var de fruktansvärda tapeterna ett minne blott och nu har jag ett vitt kök :) Ska dock köpa plastfilm, eller vad det kallas,  i olika färger och sätta som schabloner på skåpdörrar och väggar imorgon :)
Det kommer bli kanon! :)

/Dess  


Kommentarer
Postat av: emma

åh va kul att måla o fixa! =D



ja, ses imorgon! wee

KRAAM

Postat av: Rune

Låter fräscht! Skita inte ner med tomatsås på väggarna nu bara, för då får du måla om :D

2008-05-13 @ 23:14:12
URL: http://dynamicpassion.blogg.se/
Postat av: Rune

Korv med mos på väggarna låter snyggare än bara vitt.

2008-05-13 @ 23:15:53
Postat av: Anonym

2008-05-13 @ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback