Dagarna som går

Det var några dagar sen jag försökte mig på en uppdatering så här kommer ytterligare ett - förmodligen med ett lyckat resultat - ett publicerat inlägg.

Fredagen var helt perfekt! Gick upp sent och städade och fixade det sista inför kvällen. Vid 14 kom Jennie och förgyllde tillvaron bland dammråttorba :) Vid 16 åkte vi ner till stan för att möta upp Emma och jag inhandla nya ny bh och ett linne. På hemvägen svängde vi förbi Coop och handlade nåt att äta.
Vid åtta kom vännerna och festen började, var sjukt kul att träffa alla och alla var på sitt bästa humör :) Vid halv ett kom vi på att det var på tiden att dra sig till Nybron å vi traskade dit och fortsatte trevligheterna där :)
Det måste vi göra om snart igen!

Lördagen var jag inte direkt jättepigg men men :) Johan väckte mig vid 12 med kuddkrig vilket kanske inte uppskattades jättemycket, haha! Men men jag kom ur sängen i alla fall :)
På kvällen kom Kristian över och kollade på film, trevligt :)




Igår inventerade jag på ett företag i Västerås för Manpower. Jag och en tjej till blev upphämtade av en tredje Manpoware ;) Var inte direkt ansträngande då jag och Malin stod på samma ställe i prinip hela dagen och räknade en massa pinaler. Tiden gick snabbt och så var det fika,lunch,fika,fika... haha. Under en halv dag var det mesta av inventeringen klar - och de har beräknat två dagar! HA! Så runt halv två blev vi "beordrade" att äta sockerkaka och godis och gå ut i solen, haha! Asrolig personal! Till slut tvingade vi nån att ge oss nåt att göra så då fick vi sitta på kontoret och sätta in massa gamla följesedlar i pärmar, haha. Malin hålade papprena och jag satte in dem i pärmen, haha. Måste sett galet kul ut, haha! Kul hade vi i alla fall :)
Väl hemma tog jag en snabbdusch och sen picknickade jag med Therese i Djurgårdsparken med potatissallad, rostbiff, vin, Loka, vindruvor, tomater, gurka, morötter, dip och muffins :) Satt där i nästan 3 timmar, galet mysigt :) Vid nio gick vi hem till mig och kollade på tv och åt vindruvor :) Behöver jag säga att vi pratade oavbrutet under kvällen? Haha! En underbar kväll med en underbar vän!

Idag gick jag upp sent, slängde i en tvätt och tog sen tag i disken vilket verkligen behövdes, haha! :)
Vid fyra mötte jag upp Emma utanför skolan där jag också träffade på Caspar (!) Var galet länge sen jag träffade honom så det var jättekul :) Sen gick Emma och jag hem till henne och lagade mat och hade massa trevligt :) Ja Tommy var ju såklart med också :)

Nu sitter jag här med Elin och Alicia :)

Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback