Afterwork i det underbara vädret

Hm, lånemobilen jag fick från TELIA igår hatar jag! Och det är inte mycket jag hatar nuförtiden! Satt larmet på 09.15 igår kväll och när vaknade jag imorse? Jo, 10.04! Fick lite bråttom där ett tag, haha!
Nu har jag i alla fall bytt till min gamla mobil som jag tänker använda så länge, den går ju till och med att titta på, haha!

Efter jobbet mötte Semiar, Linda och jag upp en kompis till Semiar och sen tänkte vi sätta oss på Grappa på Afterwork men det var såklart fullt, likaså på Nybron. Så vi satte oss på Centro :) Efter en stund ringde mamma och sa att de var i stan så även mamma och pappa kom och joinade oss :) Mysigt! Galet härligt väder!


Bjuder på några bilder från kvällen:
(Sen att jag ser ut som jag gör på bilderna är ni läsare ju vana vid, vid det här laget, haha!)




Semiar och hennes kompis




Linda & jag


Vid åtta skulle Linda ta tåget hem och Semiar och hennes kompis skulle iväg så jag cyklade till Coop för att handla. Men innan jag hann börja så ringde Linda och sa att hon precis missade tåget så jag cyklade ner på stan igen och vi gck till Bishop Arms och tog en cider/öl ute i värmen :) Skildes åt vid 21.45 igen så var hemma runt 22 :)

Väl hemma fick jag grann-abstinens och klev upp en trappa, hann ju inte träffas igår ju!


Imorgon börjar jag jobba på KICKS  FÖR KICKS!


UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback