Tillägnat min älskade syster

Åh vet inte vart jag ska börja. Det är så svårt att uttrycka sig i ord när man har så mycket man vill säga.

Allt det här med Andreas hade jag absolut inte klarat och tagit lika bra om det inte hade varit för min syster! Du fanns där när jag var ledsen, upprörd och helt förstörd. Dina ord, din närhet och din omtanke gjorde att jag fortare kunde se framåt. Du lät mig älta saker och ting gång på gång då jag inte visste var jag skulle ta vägen. Du lyssnade och du stöttade mig till 200 %. Du lät mig vara ledsen men försökte ändå hålla humöret uppe. Utan dig hade jag nog gått under. Men det tillät du inte. Du fick mig att se framåt och att livet går vidare.
Även Pontus, självklart! Utan dig hade jag heller inte klarat det! Även du fanns där och uppmuntrade mig och fick mig att se framåt. Bara en sån sak att ni fick mig att äta. Ni lagade mat och fick mig att fatta att mat är viktigt även när man mår dåligt - annars mår man bara sämre.
Jag är så otroligt lycklig att veta att jag har er i mitt liv och jag är otroligt glad att jag har turen att få vara er så nära!
Tack för att ni finns där för mig! Ni ska veta att jag även finns där för er!
Jag älskar er!

Nu vet jag att livet går vidare och idag är jag i ett lyckorus mest hela tiden!  


/Dessan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskade syster, det värmer massa att höra att du känner så.. Men vet du, jag tycker du har klarat dig aldeles utmärkt på egen hand, men förstår att det varit skönt att ha sina nära och kära att stötta sig mot när det är tungt.. Alla behöver vi det ibland.. Att få styra av de som är starkare än sigsjälv i svåra stunder.. Vi finns alltid för dig gumman, det vet du...
Jag ser redan en glad och stark lillasyster som är redo att gå vidare.. Återfall kommer,(låt det komma), de försvinner lika snabbt.. =)
Nu har du inget att förlora, gå ut å va glad! =D
Hoppas att du får en superkväll, glöm allt gammalt å ta nya tag...
Världen står öppen å bara väntar på att du ska ta för dig.. Lev livet NU! Det är det bästa råd jag kan ge dig som syster... Livet är på tok för kort för att ha tråkigt.. Visst kommer det nya stunder som är som den jobbiga du just gått igenom, men nu vet du, att efter regn kommer sol.. =) Life goes on... LIFE IS GOOD!!

I sommar har vi festival som väntar, kommer bli hejdundrande kul.. =)

Älskar dig alltid!

Puss/Stora syster yster

P.S. Vi kanske kommer till Hålan i morron.. ^^

Postat av: emma

är du fuller dessan? det ser så ut på det du skrivit ;) hoppas du har det jätte bra i alla fall! =D

2008-03-20 @ 22:07:24
URL: http://kalltkaffe.blogg.se
Postat av: Maria

Haha, äntligen en uppdatering?! jag är en väldigt upptagen person, så jag hinner inte uppdatera hela tiden ;).

haha. kram darlin!

2008-03-23 @ 22:18:33
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback