Skräckblandad förtjusning

Igår efter att jag slutade jobba och var på väg ut till bussen, via en sväng på Gina Tricot, träffade jag på Semiar :)
Gullig som hon är skjutsade hon mig hem. Väl hemma blev det en snabbstädning och packade in Tindra i buren vilket hon inte blev speciellt förtjust i. Sedan åkte sis, Ponte, Tindra och jag hem till mamma och pappa för en myskväll med Melodifestivalen. Och vin till det såklart ;) Haha!

Idag var det visning av huset igen så vi var tvungna att vara ute ur huset innan 12.00 allihop. Ponte, Sis och Tindra packade ihop sig och åkte hem till Eskilstuna. Mamma, pappa, Amber och jag packade in oss och åkte till Västerås på bo- och hälsomässa. Efter mässan blev det en blixtvisit på IKEA och då menar jag BLIXTVISIT, haha! På 10-15 minuter hade jag packat på mig allt jag skulle ha: Gardiner, gardinstång med tillbehör, korg och en vik/skärmvägg. Fick skärmväggen av mamma och pappa, tack så mycket! :) Vad jag ska med den till? Förhindra Tindra att gå in i min garderob och kissa. Så enkelt var det med det!

Väl hemma strök jag gardinerna, och med Pontus hjälp fick vi upp "krokarna" och gardinerna kunde sättas upp på väggen. Fint! :)

Imorgon är det dags att plågas! Nej men jag är inte nervös...



Inte alls


/Dessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback