Grejen med att misshandla kroppen?

Mamma, jag lovar att jag ska sluta misshandla min kropp från och med nu! Just nu är jag så hungrig så jag skulle kunna äta vad som helst.

När jag jobbade på Åhléns City förra veckan fattar jag knappt hur jag klarade mig. På en dag åt jag två päron.
Två päron?! Jag jobbade mellan 9,30 - 20,00 och åt två päron? Stört!
På kvällarna när jag kom hem vid 22,30 hade Pontus och Mia lagat mat till mig alla dagarna! Hur gulligt som helst! Men då var jag så trött att tröttheten tog över hungern och jag gick och la mig istället. Men nu ska jag bli klok även med maten.

Nej, nu blir det räksallad :)

/Dessan


Kommentarer
Postat av: Anonym

att aptiten kommer tillbaka är väldigt positivt! jag vet själv hur det är.. jag förstod inte hur jag kunde klara mig på i princip noll under 1½ månads tid i somras, trots att jag jobbade.. men ja, det märktes på kroppen också. även om de tappade kilona var sköna att bli av med så är det oerhört dumt att, som du säger, misshandla kroppen på det sättet.. men man gör det ju inte med flit å andra sidan..

hoppas räksalladen är god! =)

2008-03-11 @ 16:47:02
Postat av: emma

det var jag som skrev det där nyss =)

Postat av: Sandra

det är inge svårt alls.
först kopierar du bara embed-koden vid sidan om klippet.
sen går du in på HTML knappen och klistrar in koden där och sen uppdatera! lätt som en plätt!
lycka till!

2008-03-11 @ 18:23:33
URL: http://sandrafogel.blogg.se
Postat av: Tommy

Tack för tipset, det skall jag absolut söka! =)

2008-03-11 @ 21:31:14
URL: http://toand.blogg.se
Postat av: Ab

Tja snyggo :D Jodå de är bara bra, me dig då? Puss

2008-03-12 @ 21:49:08
URL: http://smellyfish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback