Trött men så otroligt lycklig!

Jag tror inte riktigt jag har insett det än... Insett att jag faktiskt jobbar i butik nu... på KICKS!

Jag har sedan jag var liten drömt om att få jobba i butik - och nu gör jag det! Dessutom att jag får använda min makeupartistutbildning gör det hela om möjligt ännu mer otroligt! Hur hände det här?! 

Jobbade med Linda och Ronny igår, underbara underbara människor! Pratade om en afterwork i veckan så får se hur det blir med det :) Slutade 17,10 igår och cyklade hem och gjorde iordning mig inför kvällen.
Tessan,syster, Mirva och jag begav oss till Djurgårdsparken med en rejäl packning, haha! runt 20.00
Var massa folk där! Hur mysigt som helst! Runt 21,00 dök Emma, Tommy, Jocke, Monika, Johan, Walen och Jockes bror upp och då sattes grillarna igång :) Senare kom även Junken, Martin och Nille. Blev en grymt trevlig kväll med underbara vänner! Gick hem omkring 01.00 snåret, vi var de sista som lämnade parken, haha! Jag och Walen stöp i stort sett i säng medan Jocke, Johan och Monika satt uppe en stund.

Jobbade även idag, 12,00 - 17,10. Var Ronny, Elli och jag. Med andra ord blev det en bra jobbdag :)
Ronny och jag stängde och imorgon börjar hans semester. Härligt för honom - tråkigt för mig/personalen. Han är liksom helt underbar! Bytte dock nummer så lär höras ändå :)

Idag fyller syster år, X år... eller? Haha!

Imorgon är det jobb igen: 12,00 - 19,45


Som sagt:
Trött men så otroligt lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback