On my knees

Var på återbesök hos sjukgymnasten idag. Hon är grym, hon tar mig verkligen på allvar och jag känner att med hennes hjälp och stöttning så kommer förhoppningsvis mina knän bli bättre snart.
Fick ytterligare ett knäskydd till högra knät så nu är jag ännu mer utsmyckad när jag känner att jag behöver stöden, haha!
Jaja, de hjälper verkligen det gör de, men bara för stunden så hon hade gjort iordning ett träningsprogram för knäna åt mig. Tränade i en halvtimme och eftersom jag är galet otränad räckte det för mig! Ska tillbaka dit på måndag och träna på egen hand, sen ska jag dit några gånger till och sen ska jag börja träna på Friskis och Svettis. De har tydligen nåt samarbete så jag får hjälp där :) Kanon! Jag tar emot all hjälp jag kan få för att bli av med det onda!

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback