Jobb, middag & vänner

Igår jobbade jag som sagt... 11 - 17. Trodde inte att det skulle vara mycket folk alls men det var galet! Var hur mycket som helst att göra med varor som skulle upp och mycket folk och ja... Men allt gick bra och tiden gick snabbt, haha! :)
Efter jobbet begav Mia, Pontus och jag oss till Söderholm för ölkväll :) Senare kom även Bubba över och ändå lite senare begav vi oss ner på stan. Tänkte ta oss till Åbryggan men där var det värsta livet då studenterna var där. Sen kom vi över till Nybrogatan där det var galet mycket folk överallt! Jag hade huvudvärk och var så satans trött och helt väck i huvet så jag cyklade hem och bäddade ner mig.

Idag jobbade jag 10 - 17,10. Mia och Pontus kom och lunchade med mig och senare kom mamma och pappa förbi och sa hej :) Känns som om jag inte har varit hemma hos dem på jättelänge... Mot stängning var jag så sjukt trött, känns som om jag håller på och blir sjuk men det tänker jag inte tillåta! Mår alldeles för bra för att vara sjuk nu, haha! (?)
Tessan kom över vid sju(?) och när jag äntligen var klar (haha!) så åkte Tessan, Mia, Pontus och jag ner på stan och gick och åt på Beirut Sellers. Satans god mat där! Rekommenderas!!!
Efter maten åkte Tessan och jag vidare hem till Elin där också Fia var, och spenderade resten av kvällen där :)

Imorgon är det jobb igen 11-17, sen är jag ledig måndag :)

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback