Inte en lugn stund: Underbart!

Tänkte att en uppdatering från Afterworken i torsdags vore på sin plats - det vore inte mer än rätt, haha!

Sällskapet bestod av syster och fyra jobbarkompisar till henne: Mirva, Helene, Mia & Sandra, Pontus, Söderholm, Siepen, Bubba, Nollan, Emma och jag.
Jag kan inte uttrycka i ord vilken lyckad kväll det blev så jag tänkte att jag istället skulle bjuda på lite bilder från kvällen.
Då jag skulle upp och jobba i fredags klockan 11 tänkte jag att jag skulle hålla mig relativt nykter. Det gick sådär när Bubba bjöd Söderholm och mig på shots som vanligt, haha! Men mamma & pappa, jag lovar att jag hade jobbet i bakhuvudet hela kvällen! Jag mådde kanon på fredagen så ni kan vara lugna :) Nådde sängen runt 02.00, full och glad efter en underbar kväll!



  






Underbar kväll med underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback