Emma & Tessan

Det är svårt att beskriva hur mycket ni betyder för mig. Det går inte att uttrycka i ord. Det känns som om det inte ens går att uttrycka i handlingar. Ni betyder alldeles för mycket för mig för att jag ens ska kunna uttrycka det!
Men jag vill att ni ska veta - och jag tror att ni vet och känner det - att jag alltid finns här för er vad det än är. Det börjar nästan låta som en kärleksförklaring men låt det göra det i sådana fall för det här är hur jag känner och för att beskriva vilket intryck ni har gjort på mig. Tack för att ni är ni och tack för att ni låter mig vara -jag.




EMMA


TESSAN

Kommentarer
Postat av: emma

underbara, underbara DU! saknar dig redan gumman..



men jag är snart hemma igen, tiden kommer rusa iväg. hoppas det gick bra vito. :)



och ja, jag har det bra här! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback