Så rädd. ...

Så rädd. Eller snarare livrädd. Livrädd för att känna. Livrädd för att lita på en annan människa igen.
Jag vill. Jag vill träffa någon men fan... Jag känner mig mest rädd.
Hur vet man när det är äkta? På riktigt. Jag är som sagt... livrädd.


Jobbveckan är igång igen... Gårdagen gick sjukt fort! Så skönt! När jag kom hem fick jag ett sms från Tessan och blev bjuden på middag, vilket jag absolut inte tackade nej till - underbart! Mikaela hämtade upp mig runt 17.20 och så begav vi oss till Tessan :) Hon bjöd på kycklingfilé och klyftpotatis och rödbetor i ugn, grymt gott! Senare, då även syster & Pontus dök upp,  bjöds det på hemmabakad tigerkaka :) Tack gumman!

Även idag gick jobbtimmarna galet snabbt! Tog bussen från jobbet och ner på stan vid 16 för att möta upp Tessan & Mikaela. Blev afterwork på Centro, så himla härligt med så jäkla härligt väder :)
Tack tjejer för idag (och igår... och alla andra dagar)

Väl hemma tog jag en efterlängtad dusch eftersom jag inte hann hem och duscha efter jobbet, härligt :) Sen kom Söderholm över till kollektivet på en fika så jag var där uppe en stund :)

Ellie från KICKS ringde förut när jag var nere på stan. Hon undrade om jag kunde jobba på lördag men Tessan och jag har planerat en sväng till IKEA, men det verkar bli fint väder i helgen så vi skippar nog det så ska prata med Ellie imorgon och se om hon fick tag på någon. Sen undrade hon även om jag kunde jobba några dagar vecka 33, men det var veckodagar och då jobbar jag ju på H&M. Men jag ska i alla fall jobba imorgon, det var lite kris eftersom Elenor är sjuk. Så imorgon jobbar jag först på H&M lagret 7-16, sen tar jag bussen hem 16,10 från Svista. Hem och hämta cykeln och sen iväg till Tuna Park för att börja jobba på Kicks 16.30. LYCKA TILL! Haha! Äsch det är lugnt om jag kommer något senare också, haha. Ellie går inte hem förrän 17.00
Efter Kicks ska jag träffa Ronny, han ringde förut idag... Verkade inte må nåt vidare... =/

Nej nu ska jag kila i säng.

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback