Sjukstuga?!

Jag hatar att  vara förkyld! Snorpapper överallt som jag slänger omkring mig känns ju jättefräscht... eller inte!
Ringde jobbet vid 07 i morse och sjukanmälde mig. Kommer knappt ihåg samtalet eftersom jag var så galet trött efter ca 3 timmars sömn. Vaknade sen runt 11.30 och gick upp och deckade på soffan igen.
Kände mig lite piggare framåt dan så fixade lite här hemma, skurade duschen och iklädd diskhandskar gjorde jag även rent i avloppet där.... Fy fan vad äckligt! Det gör jag inte om igen på länge! ... eller så är det precis det jag borde göra... Usch! 
Vid 15 kom Emma förbi med alvedon och nässpray till mig, tack så jättemycket gumman! Hon stannade en stund och sen cyklade hon iväg till jobbet.
Sen smsade Tessan att hon hade bil till imorgon och undrade om jag hade lust att hitta på nåt. Nog för att jag är faktiskt är sjuk och hemma från jobbet men jäklar vad rastlös jag blir på en gång! Så självklart vill jag det :)
Åkte en sväng till Växtriket. Tessan ville kolla läget eftersom hon ska dit med sin mormor imorgon :) Jag inhandlade två växter till sovrummet, då jag kastade och plockade om en massa blommor idag, hade blivit lite tomt där annars.
Sen åkte vi ut till Tuna en sväng. Givetvis var vi inne en sväng på Kicks där Sabina & Ronny jobbade idag. Kan inte säga det för många gånger; Jäklar så jag saknar er! Men i september är jag tillbaka ;)
Inhandlade ett par typ highwater/jeans, eller vad det kallas, på BikBok som jag ska ha på jobbet. Köpte även en svart oversizetröja från Gina att ha på jobbet. Now I´m fit for fight! ;) 
Åkte sen till Coop för att inhandla ingredienser till Marängswiss :) Sen var tanken att vi skulle hem till Tessan och laga mat men Max låg närmare och där får man även maten serverad, haha! Proppmätta åkte vi sen hem till Tessan och kollade på tv. 

Tack tjejer för att ni tar hand om mig! Älskar er!



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback