Hönan Agda...

Gårdagen blev riktigt lyckad! Förfesten hos Sanna var jättetrevlig :) Hon hade grymt fin lägenhet!!!
Där var även hennes kusin Carro och Christoffer - en klasskompis till Tessan & Sanna.

Vid 24 begav vi oss ner mot Harrys där det var sjukt mycket folk! Träffade på Siepen precis när vi kom in. När vi skulle lämna ytterkläderna däruppe träffade jag även Alex (som jobbar som vakt). Han är nog en av de trevligaste killar jag någonsin träffat! Så klockren! Han frågade om jag jobbade kvar på Tuna men när jag sa att jag bara hade jobb där i juni så sa han att han skulle prata med Anna Boss, haha :)  Han tyckte jag skulle vara där :) Så söt!

Idag vaknade jag runt halv ett, gick upp och lade mig på soffan med datorn och låg där flera timmar :)
Svarade på en massa sms som ramlade in i morse... från Michelle, mamma, Jennie & Elin :) Till slut tvingade jag mig upp ur soffan och bort från datorn och städade och plockade undan lite. Sen runt 16 kom mamma och pappa och vi åkte till ÖB en sväng där jag bla inhandlade maaaasssa kryddor, haha! Så nu kan ingen komma och säga att jag inte har några kryddor att välja mellan, haha! Sen åkte vi till Roma och åt, sjukt gott :) Sen hem till mig, pappa hjälpte mig att byta lampor i hallampan som inte har "funkat" på säkert 3-4 månader, haha! Sen hjälpte han mig även att fixa ringklockan :) Tack pappa! :) Har man ingen karl kan man alltid räkna med pappa, haha! :)

När mamma och pappa åkte cyklade jag iväg till Coop och inhandlade tacos med alla tillhörigheter och så köpte jag bananer och choklad till efterrätt, och så vidare till Tessan där vi lagade mat tillsammans :) Satt och pratade och bara var resten av kvällen... så skönt!

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback