Lördagen av tristess

Lördagen påminde mig om vad fredagen bestod av... Var seg som fan hela dagen! Men baksmällan, dvs illamåendet började smyga sig på när jag satt på Hurtigs och åt sen lunch och fikade med Emma & Tommy och Elin.
Kvällsplanen var att åka hem till mamma & pappa och sen vidare till Jennie på tjejkväll men jag mådde inte alls bra så lördagskvällen spenderade jag hemma med syrran.
Vid 22 åkte vi ut till Skogstorp och hämtade Pontus hos Nollan & Paula. Följde med och hälsade på de jag kände; Bokvist, Neimann & Andreas :)
Väl hemma igen höll jag på att dö av tristess och försökte få med mig Elin&Tobbe och Tessan ner på Grappa för ett glas men utan resultat den här gången haha. Men snart är det fredag igen ;)


All for now
/Dess

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja du, snart helg igen men ja tycker vi kör på lördagen ist. du vet de e ju så mycket småbarn ute på fredagarna ;) puss gumman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback