Konsten att hinna med allt...

Jag har hunnit med förvånansvärt mycket den här helgen!

I fredags slutade jag jobbet klockan 14, vilket även syrran gjorde så vi åkte ner en sväng på H&M på stan (och några butiker till haha) Kom dock därifrån utan ett endaste inköp ;)
Sen hämtade Tessan upp mig på stan och sen åkte vi och hämtade upp Elin och sen åkte vi ut en sväng till systemet och Tuna Park.
Sen skjutsade Tessan hem oss för att fixa till oss inför kvällen. Vid halv sex kom Mikaela och hämtade upp mig med caben ;) Så jäkla nice! Vi hämtade upp Tessan & Elin och sen åkte vi till Malmköping och Malma Marken. Åt, kollade på EMD (tyckte framträdandet var mest pinsamt, det blev för mycket av allt) sen gick vi en sväng och kikade, samma gamla skit som vanligt, haha! Kom hem runt 22, svidade om och cyklade till Katta & Fredrik där Pontus och Maria var. Satt där tills ca 24 då jag verkligen höll på att somna!

Jobbade på Kicks igår 12.00 - 17.10, love it! Jobbade med Ellie och Eleonor :) Anna var sjuk så vi blev en kort men det var inte så jättemycket folk som det annars brukar vara löningshelger så det gick ändå. Fick fler tider för augusti :)
Blir dock en vecka som jag kommer jobba 65,5 timmar. Men Kicks känns inte som ett jobb riktigt... mer som.... jag vet inte... men jag tycker så mycket om det och jobbarkompisarna är underbara!!!
Den veckan kommer jag jobba måndag och tisdag 7-16 på H&M lagret, sen på onsdagen jobbar jag 7-14 på H&M lagret och sen 16-20 på Kicks, torsdagen 7-16 på H&M och 16,30 - 20,00 på Kicks, fredagen 7-16 på H&M och 17,00 - 20,00 på Kicks, lördagen är jag ledig och sen jobbar jag söndagen. Kommer bli tufft men det ordnar sig :)

Igår kväll var Tessan, Jocke,  Joel, Susanna & jag på födelsedagsfest hos Jockes brorsa Robin, trevligt! :)
Sen blev det utgång på Harrys! Måste säga att jag föredrar Nybron men man måste ju byta miljö ibland ;) Haha!
 
Idag var Elin & jag på stan. Inhandlade en jättesöt tesil :), handdukar, kökshanddukar, stora plastrosor och två (riktiga) murgrönor på båge :) Väl hemma städade jag, diskade, plockade undan, handlade och gjorde matlådor för tre dagar så nu är jag "redo" för en ny arbetsvecka!

Det var min helg i stora drag! Vad har ni gjort i helgen?

Kramar Dessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback