Jobb.Ledig.Jobb

Gick som vanligt upp vid 05.45, fixade mig och åt fil... Sen tog jag bussen 06.33 till jobbet. 07.12 var jag påväg därifrån igen... Var så sjukt lite att göra idag så de som ville fick åka hem... Så jävla skönt! Lade mig på soffan när jag kom hem och sov till 11, grymt skönt!
Runt den tiden ringde Linda från Kicks och undrade om jag kunde jobba idag eftersom hon var sjuk, hon var dock på jobbet men hon var jätteförkyld och hade feber =/ Kanske inte så konstigt när hon jobbat varje dag i 3 veckors tid!?

Cyklade ut till Tuna runt ett där jag mötte upp Maria & Ellinor :) Spenderade några timmar där med lunch, prat och mys :)
Sen jobbade jag 16-19.45 på KICKS.

Jobb.Ledig.Jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback