Grease Lightning

Uppdatering från Övre Nyfors...

Sitter hos Tessan, har precis ätit kebabtallrik/kycklingtallrik så nu är vi galet mätta!

Gårdagen innehöll allt en bra kväll ska innehålla :) Gjorde iordning grillspett och klyftpotatis och Elin fick bli grillmästare för kvällen... som hon nu framöver kommer att få vara vid varje grilltillfälle, haha!
Tessan,Emma,Tommy,Elin & jag satt ute i trädgården och åt, så jäkla skönt! Svensk sommar när den är som bäst ;)
Vid halv elva begav sig Emma,Tommy och Elin hem. (Jag är inte längre sambo kan jag väl passa på att tillägga) Tessan & jag fortsatte festandet fram till klockan halv tolv då vi begav oss till Nybron. Var galet mycket folk på "schlagergolvet" där även vi tog plats :) Sen träffade vi på Hocky och Fridell i Pattes källare och pratade lite med dom. Sen blev det efterfest hemma hos mig fram till klockan 05.45, haha!

Syster ringde vid halv ett och tvingade med mig till Tuna Park. Så hoppade in i duschen och kände mig inte direkt alltför kry... Blev visst en del igår haha! Väl på Tuna åt vi lunch och sen smet jag in på Kicks och spenderade lite tid med Sanna & Sabina som just då hade lunch :) Flummade och åt choklad :) Shit vad jag saknar dom! Önskar att jag inte hade hunnit skriva på H&M -kontraktet innan jag fick KICKS jobbet... men men. Jag vet ju var dom finns i alla fall :)

Efter Tuna åkte vi ut en sväng till Pontus föräldrar där det bjöds på glass och munkar :)

Sen hem och tog tag i disken sen igår, kan säga att det var skönt när det väl var klart, haha! Söderholm hann kom över en snabbis, alltid trevligt :) ... eller vad jag ska säga ;) Haha!

Nu sitter jag som sagt hemma hos Tessan och vi ska snart bege oss till Sanna på fest och sen blir det antagligen utgång... :)

All for now/Dessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback