Det är inte alltid lätt att förstå men man gör ändå sitt bästa

Och som vän räcker det oftast med att verkligen visa att man finns där närsomhelst, dygnet runt, oavsett vad, hur och när.
Det handlar om att sätta ens vänner i främsta rummet för det är dem som kommer att stå vid ens sida i alla lägen. Inför riktiga vänner ska man kunna skratta, gråta, skrika, vara förbannad, lycklig, förtvivlad. Det är en sak att känna att man vet att det är okej - en annan att faktiskt kunna uttrycka alla känslor.
Ord är inte alltid viktiga... Känslan av att vilja komma med lösningen på allt, den finns. Men, finns orden för en lösning på allt? Jag har inte funnit dom, så därför tänker jag låta mina vänner veta att jag alltid - närsomhelst - dygnet runt - oavsett vad,hur,när, finns där. Jag skulle kunna dö för er!

Ni kanske förstår vad min dag har bestått av? - Tillbringat dagen med de finaste såklart!
Vid 15-snåret åt vi lax och potatis här, massa gott! :) Sen satt vi ute i trädgården och åt jordgubbar som Tessan hade med sig :) och glass :)
Senare begav vi oss ner på stan för lite shopping, däribland systemet inför morgondagens (dagens) påhitt :) Hyrde film och handlade hem lite mat. Väl hemma kom vi på att vi började bli hungriga och gick och köpte pizza.
Kollade på filmen som var sjukt kass!!! Namnet på den har jag redan förträngt om jag ens vetat vad den hette, haha!

Underbar dag, underbara vänner!



Sambo har jag blivit också, Emma och Totte kommer att bo hos mig ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback