Att veta vad man har...

Gick upp runt 12 idag... så skönt! Satt uppe sent i natt så det "behövdes".

Fortsatte där jag började igår... Eftersom jag har tvättat allt nu, med tanke på att typ allt låg i tvätten, kom jag inte riktigt ifrån att städa garderoben... Så nu står skorna snyggt uppradat på hyllorna, kläderna hänger jeans, klänningar, kjolar, tunikor, linnen & toppar, haha! Det är nästan så att det hänger i färgordning också.... Rensade även ut en hel del kläder, 2 fulla kassar slängde jag, ändå ser det lika fullt ut som innan... Haha!
Rensade och städade även i källarförrådet där jag det senaste halvåret bara öst in grejer där det har fått plats för tillfället, för lat för att tagit tag i det. Men nu vet jag vart saker och ting står även där! :)

Syster & jag beställde glass tills Pontus kom hem, haha! Käkade glass och pratade med Tessan samtidigt på msn och bestämde att vi skulle hitta på nåt. Spikade bio, Sex and the city (såklart!) och efter det afterwork. Älskar filmen och kan gärna se den igen :) Efter bion kilade Tessan och jag till Nybron medan syster begav sig hemåt. Träffade på Tessans kusin och hennes kompis på Nybron så vi satt med dom. Blev en underbar kväll med härligt sällskap och galet skönt sommarväder! Även om det  var nån jävla snubbe i bordet bredvid, aspackad och sluddrig, som envisades med att hasa sig över till vårt bord ungefär 100 gånger, idiot!



/Dessan


Kommentarer
Postat av: emma

det låter som att du har hållit igång. :)



filmen var sevärd förstår jag? :) jag trodde vi skulle se den tillsammans.. men, men jag får väl ladda hem den haha



ses om ett tag gumman! puss

Postat av: Dessan

Jag kan se den igen! Och igen! :) Haha!

2008-07-03 @ 12:18:05
URL: http://dessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback