Jag tror på att ett gott skratt förlänger livet (?)

Man blir knäpp av att gå på Call-offen där en hel dag ägnas åt tankar (och siffror). Jag blir galen när jag aldrig vågar känna efter hur jag känner och mår. Jag vågar inte för tänk om känslorna som jag så fint har trängt undan plötsligt blommar upp igen? Jag vågar inte känna efter.
 
Dock blir man glad och hela ansiktet spricker upp i ett leende när man träffar på trevlig familjemedlem i en gång! Lite käftsläng och leenden och plötsligt går energinivån upp ett par hack. På rasterna är energinivån galet skön då familjen trycker ihop sig vid ett bord tätt intill varandra eftersom det är ett par stycken, haha! Dock är inte humorn på lika hög nivå, haha!

Efter jobbet åkte syster och jag till Tuna Park för att köpa sele och koppel till Tindra. Det var det enda vi skulle göra bestämde vi i bilen men som de flesta vet brukar de planerna ändras när det handlar om systrarna Nygren :) Kikade runt relativt snabbt och träffade på Anna :) På hemvägen blev det en sväng in på Drive-in på Max, sen hem och äta.


Efter maten satte syster på Tindra selen och kopplet och så tog vi med oss henne ut. Hon verkade mest upprörd över att det var så lerigt, haha! Hon tyckte nog det var lite läskigt men det ska nog gå bra!


/Dessan

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hoppas det går bra att gå med Tindra i selen. Vi funderar på att skaffa en till Olliver. :)

Postat av: Ab

hahaha familjen

2008-02-28 @ 19:11:34
Postat av: Syster yster

Du, vet du! Den där dagen på jobbet, när du satt med alla dina härliga MP/PP-polare(familj) trängda vid ett å samma bord.. Det är första gången jag ser dig le och skatta PÅ RIKTIGT på evigheter, det var en härlig känsla att se dig så.. =)
Jag vet att du kommer klara dig bra, det får ta sin tid... Det e det bästa med tiden, att den läker om inte allt, men väldigt mycket..
Våga släppa ut känslorna, det är bra för hela lilla du, tro mig.. =)
Hoppas du har en härlig helg i Hålan..

2008-03-02 @ 09:05:42
Postat av: Sandra

ja vad vore en dag utan familjen? katastrof! :P

2008-03-02 @ 16:38:18
URL: http://sandrafogel.blogg.se
Postat av: Tommy

Ja jag hoppas på att komma iväg snart! :D Shit vad kul det vore!

2008-03-03 @ 21:12:26
URL: http://toand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback