Dagar av jobb, tankar, skratt och tårar

Det har varit hektiska dagar den senaste tiden. De har mest innehållit jobb och en gnutta sömn.

Onsdag och torsdag jobbade jag på Kicks nere på stan. Lagom segt. Det var inte alls så mycket folk och från och till kom tankar och funderingar och trängde sig på. Jag försöker skjuta alla tankar åt sidan på jobbet åtminstone men de finns där ändå.
Andreas har flyttat och grejerna hans är väck. Det är nu som det verkligen känns som om att jag kan gå ett steg vidare, att jag nu måste börja bygga upp ett nytt liv. Min jobbarkompis Emma sa en grymt bra grej idag. Hon menade att i ett förhållande lever man liksom genom varandra. Där träffade hon mitt i prick. För det är så det känns. Det känns som om att jag har förlorat en del av mig och det är just det tomrummet som jag måste kämpa för att fylla. Känslan av övergivenhet.

Fredag, lördag och söndag har jag jobbat på Åhléns city i Stockholm för Nivea. De har gjort en storsatsning men en massa reklam överallt och ingenstans och på de stora Åhléns, alltså i Stockholm, Malmö och Göteborg är det alltså en stor kampanj och evenemang. Känns jäkligt kul att få t så vara del av det!

Imorgon ska jag egentligen på en kurs i Stockholm för Loreal men jag känner mig helt slut så jag har bestämt mig för att vara hemma och ordna med saker och ting. Fixa och inreda här hemma, städa och tvätta.
Det blir dock en sväng till IKEA med Jenny. Det ingår i "fixa och inreda". Jag behöver en hel del så att säga.

Resten av veckan är det jobb igen. Tisdag till och med torsdag kommer jag att jobba på Åhléns City och fredag och lördag kommer jag att vara på Kicks nere på stan här i Eskilstuna igen.


/Dessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback