Work work work =)

Kom hem från jobbet för en stund sen, har jobbat 12-19, och nu är jag helt slut, trots de få timmarna. Plockade med varor även idag, som kom i måndags (!) - ja det var en hel del! Fy! Haha! En halvtimme efter att vi fått undan alla varor, larmat och prismärkt och allt - då kom det ytterligare varor! Weeeha! Haha! Vi håller oss sysselsatta, det är det minsta jag kan säga. Varor och julhandlade kunder... Dagarna går ju snabbt i alla fall och man hinner inte säcka ihop på grund av trötthet. Det är bra! =)

Usch mår inget bra just nu, känner mig konstig i hela kroppen. Kanske kan bero på att jag inte ätit sen halv tre? ;) Smart Dess! Nu är det dags för duschen, sen mat och sen.... sängen?

Later!
/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback