Vissa dagar lever man mer än andra...

Är det inte så?
Varje dag vaknar man, gör sig iordning, går till jobbet...eller vad man nu gör =) Vissa dagar mår man bättre än andra, vissa dagar vill man bara gömma sig under täcket medan man vissa dagar vill visa världen att man lever.
Idag har varit en sån dag då jag velat visa världen att jag lever, att jag faktiskt finns här. Kändes så skönt att komma till jobbet idag även om jag helst av allt skulle ha velat ligga i sängen, det känns så tryggt på jobbet på något sätt.

Tog en tidigare buss till Tuna för att lämna tillbaka klänningen på VILA och lite så. Försökte få tag på Tessan på mobilen eftersom jag visste att hon & Linda skulle va på Tuna men där svarade hon inte. Träffade dem dock senare på H&M så vi gick till Wayne´s för en fika <3 Började sen jobba klockan 12 och skulle ha slutat vid 17 men lill-Anna skulle iväg på släktmiddag så hon fick sluta 17 och jag slutade iställlet 18.10.
Efter jobbet fick jag skjuts av Elli&Håkan =) till Tessan, där även Linda&Sussi var. Drack vin och pratade en massa. Eller jag provade mest kläder eftersom jag bara hade jobbkläderna på mig och kvällen bestämdes då jag var på jobbet, haha. Så jag var tvungen att gå igenom Tessans garderob för att låna något att ha på mig =) Till slut bestämde jag mig för en svart tunika och spetstights =)
Vid åtta begav vi oss till Grappa där vi hade beställt bord =) Tack så jättemycket för ikväll tjejer! Massa mys! <3

Imorgon jobbar jag 11-18.10 så nu är det dags för sängen.

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback