Vill skriva så mycket men det är svårt att uttrycka sig i ord

Har varit ledig idag, hela dagen ; ) Har fixat hemma och städat och tvättat. Syrran, magen och jag var nere på stan en sväng för att inhandla de sista julklapparna. Gick sådär, haha! Jag lyckades i alla fall inhandla Gabbis =)

Nu är det Theo och Emma kvar. Jag jobbar mig sakta men säkert fram, haha!
Inhandlade även ett par örhängen till mig, på KappAhls barnavdelning, haha! Sen köpte jag en ögonskugga och eyeliner från Viva la Diva. Kasst tänker ni nu? Men inte! Jag lovar! Jag använder Maybellines ögonskuggspenna som grund för alla ögonskuggor, dom är galet bra och finns i 8 (?) olika färger. Så med den som grund så sitter allt, haha!
Köpte även ett par svarta jeans på Cubus för 199 pix. Fynd! =)

Kvällen har tillbringats i soffläge med kollektivet, somnade visst vid ett tillfälle och vaknade senare av att Pontus hotade med att äta upp min bulle, haha!

Verkar. Det blir utgång på Juldagen! Blev lite orolig ett tag att det inte skulle bli något men de flesta verkar vara på =) Fick precis ett sms av Jess att hon och Karin kommer!  Kul!  =)

Imorgon är det jobb igen =) Jobbar 11 - 19, skön tid =) Efter jobbet ska jag förhoppningsvis möta upp Elin för att bege oss hem till mig för en myskväll, lovely! =)

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback