Vilken kväll! ångest eller inte? Men kul hade jag!

Shit vilken kväll det blev igår!

Karin, Jess & Erika kom runt halv sju. Som vanligt var jag inte ens i närheten av klar eftersom jag hade somnat på soffan, i bara underkläder och håret i backslick. Härligt! Haha! ...
Drack vin och pratade en stund innan vi begav oss till Andreas där också Jocke var. Syrran och Pontus följde också med. Senare kom även Hocky & Markus, Söderholm & Robban. Var vid den tidpunkten rätt så dragen. Fy fan!Men kul hade jag ; ) Efter tio nångång begav vi oss mot Nybron, var en del kö men vi slapp den då vi traskade in med Hocky, Jocke och dom som jag antar stod på gästlistan, haha. Jag var liiite för full för att bry mig, haha!
Väl där inne mötte vi upp Elin och så träffade vi på massa folk =) Angelica, Carita, Camilla, Nanny, Rebecka, Jens, Danne, Danne, Calle, Pernilla, mfl =) Massa kul!  Elin & jag dansade hela kvällen verkligen! Hade så sjukt kul!  Alla detaljer och sånt är ingenting jag avslöjar här, haha! Men jäklar vad kul vi hade!
Efter stängning skulle vi gå och äta, men det var så jäkla lång kö så vi struntade i det. Eller jag iaf, tror de andra gick till Kebaben eller runda kiosken men jag frös så jäkla mycket så jag gick hem. Idiot man är! Full som ett as och tycker att man ska gå hem själv. Men men jag klarade mig den här gången.

Imorse mådde jag som jag förtjänade men var till slut tvungen att ta mig in i duschen eftersom brorsan med familj skulle hämta upp mig vid halv två för att åka till mamma & pappa för att fira jul med bröderna m. familjer och syster & pontus.
Massa mys =) Somnade dock med Maja i famnen när de andra fikade, haha! Trött? JA! Haha!
Fick presentkort på Gina av Daniel, Fia & Theo och presentkort på H&M av Henke, Maria, Gabbi & Olivia =) Tack! =)
När vi kom hem kom Söderholm över till övervåningen, jag var med ett tag sen var jag så sjukt trött så jag barrikerade mig i min lägenhet =)

OBS! Inlägget är skrivet igår kväll men det vägrade publiceras.

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback