Hit it again and again

Här har det varit dåligt med uppdateringar på några dagar jag vet, men min dator strular och glappar så jag har varit utan internet. Men nu har jag inhandlat en ny dator, en rosa mini-pc, haha! =)
Dock ska jag lämna in min andra dator eftersom jag har försäkring på den så jag hoppas dom kan fixa den också =)

Nåväl. Följande blir en snabbuppdatering vad som skett de senaste dagarna... Enjoy... eller inte ; ) Haha!

I fredags jobbade jag 11-18, sen hämtade Mia&Pontus upp mig, vi handlade och sen åkte vi hem till Söderholm och gjorde trerätters middag, drack vin och glögg och bara myste =) Såklart kollade vi på Idol-finalen också =) Massa mys!
Lördagen kommer i ett annat inlägg.


I söndags jobbade jag 12-16, det var massa kunder! Var inte en lugn stund, haha! Jättekul ju! =) Efter jobbet mötte jag upp mamma, pappa & syrran för att åka och äta  och ändå lite senare åkte Pontus, Mia & jag till Jocke för filmkväll där också Calle & Andreas var, senare kom även Hocky. Det hela slutade med att killarna åkte iväg och köpte pizza och sen åkte vi hem till oss och kollade på film här på övervåningen, haha! Det floppade med elektroniken så att säga hehe ; )
Igår jobbade jag 10 - 19.30, långt pass men dagen gick jättesnabbt, massa kunder var det så dagen flöt på riktigt bra =)
Efter jobbet mötte jag upp Elli vid American Pizza, köpte pizza och sen gick vi hem till henne och myste =) Meningen var att vi skulle ha Britney-kväll, men det gick sådär, haha. Fast någon låt med henne lyssnade vi allt på ; ) Spatserade hem runt halv tolv med julklappspåsar och min nya dator i händerna. Tack för myskvällen gumman  =)
Idag har jag jobbat 10-20.10, skulle ha slutat 19.30 men det var så mycket kunder i butiken så jag kom inte ifrån. Mamma&pappa kom förbi vid halv två och ville luncha med mig vilket passade perfekt eftersom jag precis var på väg på lunch =) Så dom bjöd mig på lunch, tack, älskar er! =) Efter jobbet mötte jag upp Tessan vid Grodan, handlade mat och gick sen hem till henne och åt. Efter maten slunkit ner och jag var lika jäkla mätt som igår kväll så gjorde vi julgodis =) Tack för ikväll gumman =)

Sådär ja =) Nu är jag med igen =)

/Dess


Kommentarer
Postat av: Elli

Tack själv gumman! Du är underbar!!!



Puss<3

2008-12-17 @ 00:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback