Today is the day before tomorrow

Åh jag har så söta jobbarkompisar! När jag kom till jobbet igår stod det en present i pesonalrummet till mig.
Var ett presentkort från Gina Tricot på 300:-, känns som om dom känner mig ganska väl, haha!
Tack så jättemycket finaste ni! <3

Jobbade lyxtid igår, 14-19, jätteskönt =) Hade med mig en tårta och glögg till dom som ville ha - alltså alla, haha!

Efter jobbet  "löste jag ut" lite julklappar som jag hade lagt undan på jobbet, haha! Nu i december har vi 20% personalrabatt istället för 10% så det är lika bra att passa på =) Sen tog jag bussen till Tessan och spenderade kvällen där med god mat, trevligt sällskap; Tessan, Sussi och Fredrik, och ett par glas vin. Vid elva skulle Sussi åka hem till sin syster så då skjutsade hon hem mig, jättesnällt gumman! Tack! =) Och tack för en jättetrevlig kväll! <3

Senare ska jag ner på stan och träffa Jessica =) Måste kolla efter något att ha på mig imorgon kväll på julbordet. Vi ska bowla också så nåt som verkligen sitter uppe vore ju att föredra. Nya skor behöver jag ju inte för det får man ju låna ;) HAHA! Å andra sidan blir det värre sen om /när vi går ut och shakar, haha!

Later!
/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback