Sjukling...

Fy fan vilken natt! Så ont som jag hade i huvudet och kroppen vågar jag nog påstå att jag aldrig haft! Smärtan i knäna var i sitt essä, (alltså mer än vanligt), men sen kände jag av ryggen minst lika mycket.
Igår framåt stängning på jobbet kände jag mig helt mör i kroppen och frös jättemycket och hade feber. Fryser man på jobbet där det är så jäkla varmt jämt - då mår man fan inte särskilt bra! Vid kvart i sex var jag tvungen att gå ut och sätta mig i personalrummet, jag såg nog mer död än levande ut, i alla fall var det så jag kände mig. Efter stängning vid sex skjutsade Karin hem mig, tack så mycket =) Väl hem tog jag en galet varm och lång dusch. Sen däckade jag på soffan ett par timmar, vaknade och gick och lade mig i sängen och somnade återigen. Vid tre vaknade jag av att kroppen kändes som ett slagfält. Rotade runt i varenda väska och skåp som jag möjligtvis kunde ha alvedon i, hittade två och somnade senare på dem.

Idag har jag i stort sett bara legat i soffan, kollat på DisneyChannel och sovit. Skulle ju egentligen ha följt med Tessan, Linda, Sussi och hennes syrra till Lager157 men jag kom knappt ur soffan och jag kände mig rätt väck så jag stannade hemma. Vid fyra messade Elli att hon skulle till Sveaplan och hämta ut ett paket så jag stämde träff med henne där och var därmed tvungen att pallra mig upp ur soffan. Hade verkligen ingenting hemma, förutom i frysen. Var även tvungen att köpa värktabletter, ska upp och jobba imorgon har jag bestämt. Måste dessutom inhandla nyårsoutfiten, vad nu det blir....

Nåväl, nu ska jag in i duschen och sen inta soffläge för miljonte gången idag ; )


/Dess


Kommentarer
Postat av: Elli

Stackare!! :( Du såg verkligen mer död ut än levande vågar jag nästan påstå... usch!

Hoppas du orkar jobba imorn.. de e ju vi till stängning iaf :) Bästa teamet ju :P



Krya på dig sötnos!!



Pussar

2008-12-29 @ 22:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback