Sista julruschen på Kicksan

Övertrött är absolut ingen underdrift att säga att jag är. Känner mig helt väck men ändå pigg (?) Hur går det ihop? Haha
Gick upp vid halv sju, duschade och gjorde mig iordning och gick sen för att möta upp Elli vid Sylvia vid halv åtta för att ta bussen till Tuna. Hade julfrukost på jobbet idag, klockan åtta var alla där, även Sanna och världens sötaste Jonathan =)
Massa mys var det =) Älskade Kicksare!

Har varit på Tuna sen 08.00, myste med julfrukosten fram till öppning och sen gick jag med Sanna, Jonathan och Sabina och kikade i butiker. Sanna speedhandlade julklappar, haha! Sötnöta! =) Jag hann även men en sväng på systemet och apoteket. Lysande =) Jobbade sen 12-20.10. Mina knän mår sådär om jag säger så. Jäklar va ont jag har!
Var sjukt mycket folk vilket var jättekul och tiden gick galet snabbt! =) Fick en julklapp av chefen när vi gick hem =)
Efter jobbet mötte jag upp Elli som ville lämna min julklapp (jag lämnade hennes; ett halsband & en ring) på jobbet. Fick en jättefin glasboll med belysning som man hänger upp från Anna Boss och HOT-paletten av Elli! Hur många gånger har jag inte fingrat på den vi har på jobbet!? Har varit nära att köpa den flera gånger! Tack så jättemycket gumman! Och tack Anna!  <3

Väl hemma har jag plockat lite, fixat mat och sen inte mycket mer, så skönt! =)

Snart är det dags för sängen känner jag!

God Jul!
/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback