Om man har flera alternativ så väljer man...

Båda. Utnyttjade båda alternativen jag hade igår kväll. Gick en trappa upp först och umgicks med syrran och hennes jobbarkompisar en stund och senare tog jag en taxi till Andreas där också Pontus var. Lyssnade på musik, pratade och... somnade. Haha! Ovanligt Dess! Haha! ; ) Senare kom syrran förbi och hämtade hem oss.

Idag har jag jobbat 11-18.10. Dagen gick jättesnabbt och det var massa folk så det var kul =)
Efter jobbet fick jag skjuts av Anna boss hem, tack =) sen kom syrran & Pontus ner och senare kom även Andreas & Söderholm förbi =) Trevligt =)

Nu ska jag snart i säng. Skulle ha jobbat 11-18 imorgon men Lill-Anna kunde inte jobba sin tur; 10-20.10, så då tog jag den istället. Efter jobbet ska jag träffa Tessan & Mikaela, som jag inte träffat på flera månader, ska bli jättekul =)

/Dess


Kommentarer
Postat av: emma

hej =) vi är i bettna tills annandagen, så det går tyvärr inte. du får dansa loss åt mig ;)

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback