Nagelfix, julklappar & Kicks

Känns rätt konstigt att sitta här i handduk vid den här tiden, helt lugnt. Så skönt  =)

Vid ett ska jag fixa naglarna igen, är så sjukt trött på mina asfula! Så Millis får rädda mig igen, haha!
Efter besöket hos henne tänkte jag försöka handla lite julklappar. Har några kvar... Känns rätt stressigt med tanke på att jag bara är ledig imorgon innan jul och då ska även lägenheten städas, ser ut som ett bombnedslag här! - utan överdrift!
Vid 17 börjar jag jobba, och jobbar till stängning, haha. Skulle egentligen ha varit ledig idag men Karin hade ett möte som hon ville gå på och eftersom jag ändå inte skulle göra något speciellt så sa jag att jag kunde jobba de tre sista timmarna av hennes pass.

Nåväl. Nu är det dags för påklädning, makeup, frukost och lite undanplockning.

Hoppas ni får en fin dag!
/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback