Konsten att sätta kniven i armen när du diskar...

...den kan jag. Men jag kan tyvärr inte lär ut den. För hur det gick till kan jag inte återspegla.

Vaknade vid elva med bly i kroppen, kom knappt upp ur sängen efter ca 10 timmars sömn. Trodde det kunde vara bra att verkligen få sova ut ibland, men icke, haha! Har iaf tagit mig ork till att göra matlådor för i stort sett hela veckan (!) Så jäkla skönt att ha det klart! Har dessutom gjort rischokladgodis och knäck. Tänkte att det skulle vara skönt att ha knäcken klar - och det är det nu när det är klart. Under processen brände jag mig på båda händerna, smart Dess, mycket smart! Men nu vet jag hur man tinar upp fryst nötfärs relativt snabbt ; )

Till middag stekte jag pannkakor och gjorde crepes av några, mums! =)

Nu ska jag snart in i duschen tänkte jag. Dock kommer säkerligen mina brännblåsor brinna upp....
Överlever gör jag nog...

;)

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback