Julklappshysterin är igång!

Helg igen. Tiden går så sjukt fort helt tiden. Känns inte som om jag hinner med nåt, fast vad är det iof jag ska hinna med att göra?

Igår jobbade jag 9-18, sen hem en snabbis och svidade om och fixade mig inför julbordet med jobbet. Vid halv nio möttes vi upp allihop utanför bowlinghallen. Kvällen började med bowling - och nej jag är ingen mästare! ... men inte långt ifrån ;) *Haha!* Efter bowlingen var det dags för julbordet =) Var en jättetrevlig kväll med underbart sällskap =)
Dock längtar jag inte till imorgon... eller tisdag (?) Kom förbi en vimmelfotograf... och ja...Självklart skulle vi vara med. Tror vi lyckades få en plats i Folket också... varför kan vi inte bara hålla klaffen? Haha!
Vid tolv åkte alla utom Elli&jag hem, vi tog en sväng förbi Nybron och svängde våra lurvigt =) Vid två kom snälla Håkan och hämtade oss =)

Var ganska segt att komma upp imorse... usch... men men, upp var jag tvungen att ta mig då jag jobbade 11-16 idag. Dock fick jag skjuts till jobbet av syster och Pontus, tack =) Var massa kunder idag, kul men  idag var bara en försmak av de kommande helgerna. Knappt så man hinner få i sig lunchen. Men men... kul är det =)

Ikväll kommer Tessan över. Blir myskväll med film (?), middag och massa slapp. Så jäkla trött!

/Dess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback