I underbara vänners sällskap

Idag har varit en bra dag rakt igenom! Jag kände imorse att dåliga vibbar var på väg att bryta igenom men de lyckades inte idag! =)

Kom till jobbet vid halv tio och möttes av en bamsekram från alltid så glada Karin <3 Hur många har den turen att i stort sett varje dag när man kommer till jobbet - får en kram? Underbart! Åt frukost med Tessan (över telefon) haha!  Började jobba vid 10 sen, 10 - 20.10, dagen gick sjukt snabbt!!!! Hann knappt bli trött, eller så var jag så trött att jag var övertrött. Började ana övertrötthet när jag började virra mer än vanligt och bad kunder att dra/sätta in sina kvitton när de skulle betala.... what!? Haha! Kanske också när jag började skratta för inget - så skönt!

Efter jobbet tog jag mig hem till Tessan där också Mikaela & Linda var. Jättekul att träffa båda två! Mikaela pluggar ju i Holland och har enligt min mening varit borta liiiite för länge, haha! Saknat dig gumman!!! Linda har jag inte träffat förut så det var jättekul att träffa henne =) Åt tacos och drack vin, pratade och bara myste. Tack för att ni finns!
Tessan&jag bytte julklappar också, fick två jättefina ljuslyktor och ett jättesött läppglans i form av en bakelse som jag har har suktat efter hur länge som helst! Tack så jättemycket stumpan! <3

Dags att ta sig till sängen, ska upp vid sex-halv sju imorgon för att möta upp Elli vid bussen och åka till jobbet för Julfrukost men underbara gänget =) Ska bli jättemysigt!!! =) Imorgon kommer jag för övrigt att befinna mig på jobbet all day long: 8-20.10. Kanske.
Haha


/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback