Det går upp och ner, och det går runt en liten bit

Såhär borde de flesta dagar kanske med fördel vara för mig just nu. Jobbade 9.30 - 20.10 idag. Skulle egentligen ha jobbat 10-19, men det blev det ändring på, inte mig emot =) Dagen gick otroligt fort, hade massor att göra hela dagen. Speciellt mellan 10 och 12 då jag var ensam i butiken - givetvis var det massa folk! Kul - ja visst, men det hade inte gjort något om vi hade varit två, haha! Nåväl.

Efter jobbet hämtade Jocke upp mig och vi åkte hem till mig där Pontus, syrran och Andreas satt på övervåningen och kollade på Äntligen Hemma. Det programmet är riktigt kasst! Förut tyckte jag om att kolla på det - nu hatar jag det!
Så medan dom kollade på det fixade jag iordning tacos som vi sen åt nere hos mig framför Desperate Housewifes. Killarna skulle prompt se det! Haha! Tessan vad har du gjort!? ; )

Snart dags för sängen känner jag, så jäkla trött! Jobb imorgon så jag behöver nog lite sömn =)
Är jättesugen på att gå ut på fredag, är ju ledig en lördag vilket inte händer särskilt ofta! Någon som vill följa med?


/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback