5 år är en lång tid...

Fick ett sms av mamma idag där hon skrev att Peter med familj skulle komma hem på lördag...
Första lördagen på hur länge som helst som jag faktiskt är ledig... det känns som om det är menat på något sätt.
Jag känner mig nervös och feg. Min bror som jag inte har träffat på över 5 år ska komma hem och jag är nervös som fan!? På 5 år har det hunnit hända en del... Jag var 15 eller 16 dagen han sa upp kontakten med oss. 21 idag. Det är en lång tid. Hur tar man igen den? Mamma och pappa gav aldrig upp hoppet, men det gjorde jag... flera gånger om.
Nu står jag för mitt dilemma... ska jag åka dit på lördag eller inte? Jag vill så gärna, jag har väntat på den här stunden i
5 år...

/Dess


Kommentarer
Postat av: Jesssica

ja den är kanonbra ju! tack så mycket för tipset:)

Postat av: Maria

Dessan, du ska göra det du känns bäst. Jag har varit med i några av dessa fem år, jag vet vad detta betyder för dig! Lita på din magkänsla!

2008-12-09 @ 18:48:57
URL: http://mariiiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback