Lite utvilad...

Dagen på H&M lagret flöt på sjukt snabbt igår, var lite segt att komma upp 06.45 en söndag men det har ju gått förut så...
Hamnade på ungdom call-offen, alldeles okej! Kan man spana in lite snygga kläder samtidigt som man plockar ; )
Sandra och jag blev frukost-lunch-och-fika kompisar :) Har knappt pratat med henne förut men hon är fan rolig! :)

Efter jobbet kom mamma & pappa och hämtade mig och vi åkte hem till Hälleforsnäs. Mamma hade gjort hemmagjord pannbiff, potatis och gräddsås, lovely!  Dessutom, till efterrätt, hade hon gjort pannacotta med bär :)
Gjorde i stort absolut ingenting där. Mamma och jag fastade framför en film på 5:an, baserad på en sann historia.
Somnade runt 23.30 med Amber tätt intill mig :) Idag vaknade jag 11.30 - jag lyckades sova 12 timmar vilket jag inte gjort på väldigt länge, känns som om det behövdes! 

Har bakat limpor idag också, typ för första gången, hur de smakar vet jag inte än men de luktar gott :)
När pappa kom hem från jobbet gjorde jag kyckling och stekt potatis och bearniesås :) Sen var pappa så snäll och skjutsade hem mig :)
 
Nu känner jag mig i alla fall lite utvilad inför resterande av denna vecka:

Tisdag: H&M lagret 7-16, sen träffa Tessan :)
Onsdag: H&M 7-14, Kicks 16-19.45
Torsdag: H&M 7-16, Kicks 16.30-19.45
Fredag: H&M 7-16, Kicks 16.30-19.45, sen ut med jobbarkompisar från Kicks och ta ett glas
Lördag: Kicks 12-16
Söndag: Kicks 11-17.10


/Dess

Kommentarer
Postat av: Therese

Shit va mycket du ska jobba denna vecka!!

du får inte jobba ihjäl dig även om du tycker de e kul o jobba på kicks...

Ses imorgon :) puss puss

Postat av: lisa

hejsan, jora, jag mår väl ganska så bra. men när jag ska gå vidare så kommer de massa gamla grejer upp, inte utan de jag tänker på utan av personer i min omgivning. hur är de själv? :)



jo jag har märkt de att du varit lite borta men de är lugnt, måste man jobba så måste man. ;p



jag har försökt att alltid intala mig själv att jag är stark och att jag klarar av de. jag kan inte intala mig själv saker som jag vet själv inte är sanna, hur mycket jag än försöker. tack för alla ord, dom betyder faktiskt :)



kram lisa

2008-08-17 @ 23:19:47
URL: http://lisisa.blogg.se/
Postat av: lisa

hejsan, jora, jag mår väl ganska så bra. men när jag ska gå vidare så kommer de massa gamla grejer upp, inte utan de jag tänker på utan av personer i min omgivning. hur är de själv? :)



jo jag har märkt de att du varit lite borta men de är lugnt, måste man jobba så måste man. ;p



jag har försökt att alltid intala mig själv att jag är stark och att jag klarar av de. jag kan inte intala mig själv saker som jag vet själv inte är sanna, hur mycket jag än försöker. tack för alla ord, dom betyder faktiskt :)



kram lisa

2008-08-17 @ 23:19:48
URL: http://lisisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback