Uppdatering x10

Hoppsan, det var ett par dagar sen jag skrev här... skulle kunna be om ursäkt men det tänker jag inte göra ; ) Har haft fullt upp som vanligt.

Förra veckan blev en mastodontvecka i arbete. Men jag klarade det! :) Dock tog mina knän en del stryk... Först knata runt i truckskor på H&M lagret och sen i "tofflor" eller pumps på Kicks... Tips på ergonomiska skor som jag kan ha på Kicks? Helst ska de inte vara asfula... haha! Idag knatade jag runt med knäskydd på ena knät... Kändes bra ända tills jag märkte att det andra knät fick ta dubbelt så mycket stryk... Så sammanfattningsvis... ska jag ha knäskydd på jobbet ska jag ha båda eller inget! Ja det ser förjävligt ut under jeansen men det gör för ont för att jag egentligen ska bry mig...

Förra helgen hade jag även då fullt upp. Jobbade 7-16 på H&M och sen 17-19.45 på Kicks. Åkte och handlade hem lite frukost och annat, hem och lämnade det och sen ner på stan där jag mötte upp Ronny, Elli, Linda & Sabina. Hade en helmysig och underbar kväll med underbara "Kicksare" : ) Träffade även på Pontus och Söderholm och satt vid Rockbaren, utanför biblioteket och tog en öl och myste i den underbara sommarkvällen.
Vid halv ett begav oss Linda & jag till Nybron där vi träffade på lite trevliga människor ;) Och andra kanske inte fullt så trevliga... haha!

På lördagen jobbade jag 12-16, sen var det hem och svida om inför kvällen då det var kräftskiva hos Tessan med Mikaela och Charlotte. Vid tolv begav vi oss ner på stan och Harrys... Harrys... tänker inte kommentera det... Haha!

Söndagen jobbade jag också och sen blev det filmkväll hemma hos Tessan med Mikaela. Självklart valde vi en film som jag lyckades gråta till... Men... Det var skönt... jävligt skönt!

I måndags hade syster och jag en mysig dag :) Åkte till Larsbo/Solbo där mamma och pappa håller på att bygga hus. Huset hade kommit på morgonen och var uppställt när vi kom runt 11.30, helt sjukt! Så jäkla fint!
Syrran, mamma och jag åkte hem till barndomshemmet en sväng där mamma kokade kaffe och fixade till alla byggubbar, syrran och jag hälsade mest på djuren :) Sen åkte vi till Flen där vi hämtade smörgåstårta också. Sen åkte vi tillbaka till Solbo och smarrade :)
Vid 15.30 var jag och syrran tillbaka i stan och åkte och handlade på Ekängen... Blev sugna på kräftor så vi köpte ett kilo var och hade minikräftskiva när vi kom hem bara vi två, supermysigt :) Sen hyrde vi film och myste framför den :)

Imorgon blir det jobb på både H&M 7-16, och Kicks 16.30-19.45, sen blir det kräftskiva hemma hos Bubba och sen utgång :) Dock börjar jag jobba klockan 10.00 på lördag men jobbar på att byta tur med Sabina ;)


På återseende...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Scholl har en hel del jättefina tofflor/arbetsskor som kanske kan passa! (De finns bland annat på www.brandos.se) Visserligen är de inte så himla billiga, men de håller länge och är bekväma! =)

2008-08-23 @ 01:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback