Nu har väl sommaren visat alla sina sidor?

Detta inlägg skulle ha publicerats igår om det hade funkat...

Igår (läs onsdag) blev det grillkväll hemma hos Mikaela, jättemysigt :) Tessan, Mikaela och jag. Grillade chorizo och kabanoss (?) och Tessan gjorde knyten med ananas, kiwi och banan med vit choklad som vi också grillade, så jäkla gott :)

Idag (läs igår) blev det afterwork med samma underbara på Grappa :) Sen vid halv sju åkte vi hem till Tessan och gjorde middag som bestod av tacos :) Efter middagen spenderades resten av kvällen i soffan, halv döda haha!
Antar att det var ingen som missade spöregnet, blixtarna och dundret?! Läskigt ju!
Mikaela & jag cyklade hem runt 20.40 - i spöregn! Jag tror jag skrattade hela vägen hem, så jäkla underbart på nåt sätt! Cykla i spöregn i linne och kort kjol och känna det varma regnet tränga in i varenda liten tråd på kroppen! Härligt! Jag menar det! Efter ett tag åkte vi i vattenpölar... Haha! Var dyngsur när jag klev innanför dörren men det var bara att hoppa in i duschen med ett leende på läpparna efter att ha fått ta del av sommarregnet :)

/Dess

Kommentarer
Postat av: lisa

vad roligt att höra att du mår bra!



jora, nu är det bra för jag har precis varit ute med mina kompisar så, men annars är de väl liksom, ok. om man säger så.



tack, detsamma :D

Postat av: Syster yster

Later som att du har det bra.. Ses om en vecka, typ.. LOVE!

2008-08-02 @ 21:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback