Min kropp orkar inte

De senaste veckorna har det varit en hel del bollar  luften hela tiden. Nog för att jag älskar när det händer saker, för jag är så sjukt rastlös nuförtiden. Men det har nog blivit för mycket. Blev lite mycket att jobba både på lagret och Kicks på en och samma dag och helgerna. Men jag klarade det, sånär på mörka ringar under ögonen, men det gick att fixa med concealer, haha! Givetvis stoppade mig inte tröttheten att festa. Man måste ju leva också.
I och med förkylningen känns det som om kroppen äntligen försöker få tid att återhämta sig vilket jag inte riktigt tillåter den att göra. Jag har tusen saker i huvudet för att ha tid att bara vila. Även om jag behöver det.

Idag har jag verkligen inte orkat göra någonting på hela dagen, sånär som slängt in en tvätt bara. Har legat i soffan och bara vilat, tillåtit mig att sova. Orkade knappt upp och värma mat, vilket jag till slut var tvungen till. Imorse när jag vaknade kände jag mig yr... Hade ju massa problem med yrsel förra året men den här yrseln kändes inte på samma sätt, tacka fan för det! Vill inte ha tillbaka skiten som jag hade då...
Men men. Idag var planen att jag skulle ut och äta med Maria (diesel ;)) och Emma och jag har sett framemot det så himla mycket så även om jag kände att jag inte riktigt orkade så följde jag med. Såklart. Vad är bättre medicin än goda vänners sällskap? :) Åkte först hem till Emma en sväng och sen ner på stan där en stor del av stan var avstängd pga att det hade varit rån mot Handelsbanken... Sjukt!!! Läste på Eskilstuna kurirens hemsida att det var nån bomb inblandad och sånt också...
Vi hamnade i alla fall på Beirut Sellers, älskar deras mat där :) Jag åt grillad fläskfilé och klyftpotatis och tonfiskröra :)
Tjejerna beställde varsin sallad. Var jättemysigt även om jag satt och snorade mest hela tiden, haha!

Nu ska jag placera mig i soffan och vila upp mig inför imorgon. Ska först på stan med syrran och köpa presenter till
Theo & Olivia & Henke, sen börjar vi jobba 14, jag till 21 och syrran till 22. Sen efter jobbet ska jag och Emma till Nybron en sväng... Blir glad av att bara tänka på det... Är ganska säker på att someone gonna be there ;)


Kommentarer
Postat av: emma

du vet vad jag har sagt, du borde inte jobba idag! lyssna nu på mig, haha!



älsk till dig med gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback