Fan också.

Feber. Illamående. Huvudvärk. Hungerkänsla som nästan övergår i en känsla av att jag blir äcklad. Dessutom gör sig även knäna påminda.Fan också. Det här är inte vad jag behöver just nu.
Just nu behöver jag få må riktigt bra, med den där underbara känslan som har infunnit sig i kroppen några dagar. Den känslan som även gör det lätt att gå till jobbet med ett leende på läpparna och en chans att få drömma sig bort.
Jag tror att jag behöver få träffa "någon" = namnlös på bloggen, men någon speciell är det allt...

Jag vet att detta bara är tillfälligt, både förkylningen och att jag känner mig nere. Jag vet det för jag tänker inte tillåta mig att hamna i nån jävla svacka eller så. Jag har för mycket bra i mitt liv just nu för att kunna gå med dessa känslor.
Det känns som om det finns en person som förstår mig just nu, hur jag känner. Jag behöver liksom inte förklara någonting, du vet och du förstår. Du vet vem du är så... - Tack!

/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback