Familjen

Inatt hände två saker som berörde...

Min morbror åkte ambulans in till akuten då han kände sig konstig i kroppen. Stel och konstig. Ska låta mamma uppdatera mig mer imorgon kväll. Tydligen har han någon infektion i kroppen så han hade fått jättestark antibiotika =/

Sen en annan grej som jag inte riktigt vet om jag får offentliga göra än... Men jag kan avslöja att det är en rolig sak i alla fall :) Jag är så himla glad och lycklig för det! ; )

Plus att Daniel, en av brorsorna, ska bli sambo idag :)




Kan inte jag också få lite tur i kärlek nu?

Kommentarer
Postat av: lisa

jag menar de jag säger att de är skönt att se att någin kan gå vidare, utan att haka upp sig på saker som jag gör.. :/



jo, sköna dagar har de varit men så jädra jobbigt att säga hejdå.

Postat av: lisa

jo, jag vet. men jag kan inte ens höra hans namn eller känna hans parfym utan att jag blir ledsen, och de kommer dagligen och de här var ändå två år sen. och de känns förjävligt rent ut sagt. grejen är att jag har inte känt mig ensam och stark på flera år. jag vet inte hur mycket mer jag klarar av att tänka tillbaka dagligen.



jag har försökt flera ggr att lämna allt åt sidan med eftersom vi bor i samma lilla samhälle är de lätt hänt att man oftast träffas på samma buss och då är jag tillbaka på sida ett igen. allt jag har kämpat emot kommer tillbaka till mig som ett skott, ett skott att jag behöver han trots all skit.



jag vill känna som du, jag är ändå bara sjutton och jag är fortfarande kär i en kille som fick mig på fall för två år sen och vi var tillsammans i bara några veckor. jag vet inte vad som har gjort heller att han sån stor inverkan på mig och mitt liv. jag fattar inget. jag förstår inte.



förlåt om de vart jättemycket men skönt att skriva lite ;p haha, Ta hand om dig också!

2008-08-09 @ 23:21:01
URL: http://lisisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback