Dåligt med bloggande de senaste dagarna

Blev tyvärr inget bloggande igår och inte heller i måndags... I måndags hade jag soffmys med en bok och mysig musik i bakgrunden. Somnade halv nio på soffan, vaknade runt midnatt och gick in och lade mig i sängen och somnade åter igen.
Igår mötte jag upp Mikaela vid 17.20 och cyklade mot Tessan där vi lagade middag. Emma mötte vi också upp, vid Silvia.  Eftersom alla var aströtta blev gårdagens middag pommes och chorizo, haha! Även Sussie kom förbi. Kollade sen på Allsång på Skansen, som var kasst! Det som var bra när Robert Gustavsson imiterade Tony Rickardson! Älskar det!
Supermysig kväll med underbara tjejer!


Ellie ringde idag och undrade om jag kunde ta ett pass nästa lördag på Kicks då hon hade en brudmakeup i Strängnäs.
Så klart att jag kunde det :) Så nästa vecka jobbar jag nu alltså... väldigt mycket! Haha!


/Dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback